Älsklingen!

Henrik åkte till Bengtsfors för en liten stund sen, hem och övningsköra och sådär och kanske va med sina kompisar :)
Om dom ska ut och åka nånstans så skulle han försöka få dom att åka i närheten av Åmål så han kan
komma hem till mig ikväll/ natt :) Så jag hoppas på det bästa ;) hoho..

Följde Henrik till bussen och pussa hejdå, sen började jag gå hemåt till mamma och pappa då min
moster Yvonne kommer i sin bil och vinkar åt mig att hoppa in, så jag fick skjuts :) sött av henne !
Sitter alltså hos mamma och pappa nu =) Lina ska snart iväg och fota och senare kommer hennes
pojkvän Eric hit.. då ska vi äta tacos och götta oss ;) sen får jag antagligen sjukts hem ikväll för dom ska
upp tidigt imorronbitti nämligen.. Minja ska va med på en hundutställning i Skara, hejja Minja ;)

Fick ett gulligt sms av Henrik förut när han hade åkt.. Älskar han masssssoor ♥

Min telefon har blivit helt konstig, för när jag ska överföra korten till datorn så står det nått med USB-kabeln,
att den inte finns eller nått.. så jävla störande. Så nu kan jag inte lägga in kort heller :( Får fjäska med mamma
så jag kan få hennes digitalkamera och så får hon min.. Den är ju trasig så man måste gå till Expert varje gång
man vill föra över korten på datorn eller nått för den är sönder där man sätter in sladden.. ahh, nått konstigt
är det iallafall.. så mamma föreslog att vi kunde byta.. och det tyckte jag lät väldigt bra faktiskt :) Det enda som
är ett minus är att det är laddningsbara batterier i den istället för att det är en laddare till den..
Aja, det märks.. nu ska jag gå ner och se va dom gör :)

Skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Fia

Visst var det ett fint kort på Dig på min blogg ha ha ha

2008-09-12 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0