Bye bye baby :(

Henrik, Alex och Larsson gick precis.. kom hit innan dom skulle med bussen :) Henrik å hans föräldrar åker tidigt imorronbitti till Tyskland så nu kommer vi inte ses på hela helgen! Han kommer hem på söndag! Så nu ska ja tillbringa hela helgen hos mina päron ;) Kan va skönt att komma hem dit och få riktig mat och bara ta det lugnt också :D
Kommer självklart sakna mitt gos massa dessa fyra dagar! Eftersom vi ses varje dag så känns det som en evigthet tills det blir söndag! Men det går nog fort :) Har ja nått att se fram emot när ja kommer hem från jobbet på söndag ;) han skulle köpa med nått roligt till mig också sa han, hihi :D

Nu ska ja ta på mig andra kläder och gå upp till mamma och pappa, hoppas ja får mat! Ja orkar inte laga nått idag haha =) Sen kommer Manuela hit och håller mig sällskap innan träningen ikväll =) NICE !!


♥ Älskar dig mest av allt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0