Dagen!

Henrik va hemma från skolan idag också! Ja gick upp vid elva nångång och gjorde god frukost och väckte han.. Efter att jag hade gjort mig iordning litte och sådär så mötte jag upp mamma på danslokalen, hälsa på Minja och sen sätte igång och städa :) Dammsög överallt och tog speglarna.. men när jag skulle upp och dammsuga på läktaren så sluta den suga upp skiten så ja antar att påsen är full.. Så innan fredag blir mitt uppdrag att köpa nya påsar :)
Innan ja kila hemåt igen så gick ja till Apoteket och köpte Alvedon.. Har haft sån fruktansvärd huvudvärk idag så jag har legat halvdöd under täcket hela dan inprincip.. Har inte vart kul =/ hoppas det inte blir värre! Känner mig lite bättre nu !

Har inte gjort så mycket mer idag.. Ja å Henrik laga mat och sådär.. jättegott ;)
Sen har jag kollat på Idol och dryckit o´boy! GRYM tjej va det med idag.. Anna 16 år ! Sjöng verkligen sjukt bra =) hon kommer nog gå långt!

Nu kollar vi på Vem kan slå Filip & Fredrik..  Riktigt kul att kolla på, va lite skeptisk i början, men det är helt okej =)
Om ca. 20 minuter är det So you think you can dance! Sen får vi se va det blir, bara ta det lugnt! Hoppas jag är bättre imorron så jag inte behöver sitta och titta på när vi har MTV/street med Emelie.. Det är såå kul =)

Älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0