Färdigstädat!

Idag dammsög jag överallt i lokalen! Dansgolvet, trappan,läktaren,toaletten,korridorerna och även omklädningsrummen :) Tvättade aldrig speglarna dock, det tar jag på fredag :)

På hemvägen gick jag in på Ofelia och frågade efter ansiktsmask och dom hade precis fått in dom fast inte hunnit packat upp dom än, så jag fick knalla bak bakom disken och välja och vraka =) fanns olika varianter att välja på som t.ex peeling, skrubb, anti-stress masker o.sv.. Jag valde Anti-stress masken med gurka :)
Så ikväll efter att jag duschat ska jag ge mitt ansikte en liten kur =)

                                               
Mina gula gummi/städhandskar :D                                                             Cucumber + vitamin E Anti-stress mask
                                                                                                                                           Ofelia 20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0