Fixat och donat!

Kom precis hem från stan.. träffade Emelie, Micka och en tjej som heter Elin :P När vi skulle hem igen så tänkte ja gå in på Ofelia och köpa rött nagellack.. men det stängde ett, typsikt! Men jag fick låna ett av Emelie =) Ska nog ha rött och svart på mig ikväll nämligen så ja ville matcha litte :P
Om tvättstugan är ledig idag så tänkte ja försöka mig på att krympa ett par byxor.. har ett par svarta byxor som har blivit alldeles för stora, så om jag tvättar dom som man inte ska så kommer dom antagligen krympa (hoppas jag)
så jag gör ett försök :P Gör inget om ja misslyckas för ja använder dom ju ändå inte hehe..

Nu ska jag cykla upp till Johanna och låna hennes locktång! Blir korkskruvar ikväll ;)
Prata nyss med Henrik också.. Han tar bussen klockan sex ungefär så han är här halv sju.. Då är antagligen Manuela här :D wiho !! Sen kommer Henriks kompisar å sådär.. Känner på mig att det blir kul ikväll =)

Nu ska jag satta mig framför tvn och kolla på reprisen på So you think you can dance, det är ju så bra :D
Och måla mina naglar rööda!
Skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0