FRYSER!

Inte kommit iväg ner till stan, jag har inte orkat gjort nånting än om ja ska va ärlig :P
Det är så kallt, så ja vill bara sitta inne hela dan och inte röra ett lillfinger..
Henrik är i Norge idag med några kompisar så jag har lägenheten för mig själv :P Så ikväll kommer Manuela hem till mig så ska vi pimpla vin och ha det mysigt! Blir troligtvis Hc senare!

Jag har nyss färgat håret på mamma.. och hon har ju kort hår så när ja hade lagt i färgen så gjorde ja en skitsnygg tuppkam på henne, hahah hjälp va ja skratta..

- Nu lägger du inte ut det kortet på internet !!!

Det va det ja fick höra när ja plåta henne, så ja får väl tyvärr accpetera det då =D

Nu ska ja duscha och sen ringa min pojk å se va dom har för sig :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Men Du kan ju mms:a fotot på Ulla till mig ;o)

2008-09-06 @ 16:35:03
Postat av: Emilia

haha osäker på det Fia ;P du får fråga henne om lov först :D hon va snygg, ja lovar!

2008-09-06 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0