Fyndat!

Idag när ja gick till stan så gick jag in på Ofelia och kolla lite :) Har länge tänkt att köpa ett nytt läppglans eftersom mitt andra är slut när som helst.. Så jag hitta ett som egentligen kostar 180:- men som nu var halva priset, alltså 90:-
+ att det är två nyanser i ett läppglans :) Ett är lite ljusare rosa och det andra åt det mer mörkare hållet.. Fina =)

Fortfarande ont i huvudet =/ käkar alvedon och hoppas att det ska gå över tills ikväll.. Men tror inte jag tar chansen utan sitter och tittar på ändå, så jag blir frisk till helgen !!

Har precis ätit bandspagetti och pastasås, mycket gott :) Ska måla naglarna nu och ta på mig myskläder :)
Skriver i kväll, hejs
   Elizabeth Arden  - High Shine Lip Gloss Duo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0