Good morning sunshine :)

Idag va jag lika trött som igår morse men jag är på bättre humör idag faktiskt. Vet inte riktigt varför men, kändes lite lättare att gå upp :) Sitter och har precis ätit frukost, mycket gott.. Men juicen va ingen höjdare, vi får nog köpa nån goare :P

Vet inte vad som händer idag riktigt! Hade tänkt att ta en promenad med Minja, men det är lite halvtaskigt väder.. Regnar emellanåt och det ser fruktansvärt kallt ut! Så jag stannar nog inne faktiskt!

Träning ikväll med MTV/street :) 20.45-21.45! Var ju inte med förra gången p.g.a min huvudvärk, men ikväll ska jag allt vara med ;) Får nog sätta på låten en gång och se om jag kommer ihåg =) hehe..

Goaste frukosten =)
                                                                                                    Knäckebröd med keso + gurka, jucie och te :)

Kommentarer
Postat av: Manuela

hahah aa man vet aldrig..:D

2008-09-18 @ 11:07:12
URL: http://manuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0