Good morning sunshine!

Brukar alltid gå upp vid halv nio ungefär eftersom jag vaknar och blir pigg när Henrik går upp till skolan och säger hej då :P men idag gjorde ja ett undantag.. Ja sov enda till halv 11, det ni =) det behövdes kände ja, för nu är ja utvilad!

Har precis duschat.. tänkte ta disken innan jag går till danslokalen och städar den! Är inte så mycket att göra, men bara jag hinner innan lektionerna börjar så :)

Har även gjort om mina naglar, blev inte så bra.. ganska ojämnt haha =P men det är från igår, så hann dom nog inte torka riktigt ordentligt innan ja gjorde nått nytt så.. får göra om dom sen så det blir fint :)
 

                                                                              


Nu blir det smörgås och te, mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0