Hej!

Sitter och smuttar på mitt te just nu och ätit knäckebröd, mums de va gott :)
Henrik kom iväg till skolan idag så det är tråkigt att va ensam hemma och inte ha nån att prata med.
Men min syster Lina är i stan och sitter just nu på frissan tror jag :) så när hon är klar så ska vi troligen
gå och fika eller om hon kommer upp till mig och hälsar på.. Får se va det blir :) Har sån himla huvudvärk
idag så det är inte säkert jag orkar tyvärr, hade ju vart så kul att träffa henne. Blir ju inte allt för ofta tyvärr :(
Måste dock städa danslokalen idag, BAH! Känner inte direkt för att gå till Ica och köpa dammsugs-påsar, byta
alla soppåsar + ta läktaren som ser rent ut av förjävlig ut i nuläget! Speciellt inte när jag mår som jag gör!
Men men, det måste göras så ja får knalla iväg sen ändå.. sånt är livet :P

Satt och kolla på igår bara när det va MTV/street, tråkigt nog =/ dom lektionerna är så himla roliga!
Dom lärde sig refrängen på When I grow up och jag tror jag kan det :) även om jag inte var med!
Det va nog tur att jag bara tittade på med tanke på hur mitt huvud härjar.. orkar inte käka alvedon längre !!

Efter dansträningen kom Sofia och prata med mig + 7 andra tjejer om ett dansjobb som är aktuellt nu i höst/vinter!
Det handlar om att vi ska underhålla och sätta upp en egen show på ungefär 2 timmar. Det kommer naturligtvis
innehålla måånga dansnummer, men även andra aktiviteter som publiken ska tycka är roligt att se på. Det kommer
bli lite som Ladies Night.. Dom har alltså beräknat (om intresset är stort) att publiken kommer bestå av 800-1500 st, killar 18+, som vi ska underhålla och BJUDA på oss själva! Så det gäller att inte vara blyg, nej nej. Kommer vara utmanande danser, underhållande aktiviteter, dansa med kosytmer som t.ex polis, sjuksköterska m.m. Vill inte säga för mycket än, allt är inte helt klart. Det är där vi är just nu, vet inte så jättemycket än.. Men vet iallafall att det kommer blir sjukt bra och jävligt kul för oss tjejer =D Första showen blir i Borlänge och andra i Karlstad! FAN VA KUL!
Jag längtar verkligen =) Jag kommer med mer info om det hela när jag vet mer, I promise ;P

Ja, det va lite om gårdagens bravader =) Vet inte vad som händer idag riktigt.. städa danslokalen då som sagt och senare hoppas jag att Henrik bara ska va hemma så vi kan mysa framför tvn och ta de lugnt, orkar inte göra nått
just nu förtillfället..
Skrev precis till Lina att jag inte orkar med en fika, tyvärr !! Vi får ta det nån annan gång :) ♥

Nu ska jag tvätta ansiktet och slänga upp håret i en knut och bege mig till Ica. Köpa Loka och pumpafrön, mums! Och sen gå till lokalen. Lika bra att ha det gjort!
Hörs säkert senare, puss


Jag med mitt nya och fina läppglans + rosa naglar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0