Hemma igen.

Nu är jag hemma i lägenheten igen! Mamma skjutsa hit mig för en halvtimme sen ungefär.. Men de va inte kul att komma hit för det är för tomt.. Känns som Henrik är på toa eller nått å ska komma hit när som helst, men inte det nej nej :P men nu får ja ge mig, vi ses ju imorron :D Kan ju inte va med varann jämt heller :P Men det är ju bara bra att vi saknar varann ;) hehe..

Nyhet - Nyhet - Nyhet !! Jag och mamma bytte kamera =) Så nu har jag hennes och hon min (den halvtrasiga)
Det är inga som helst fel på hennes, hade ju gärna haft kvar min såklart.. men hennes -eller min nu då- duger alldeles utmärkt :D En rosa Samsung S630.. Men som ja skrev tidigare så är det ju laddningsbara batterier och dom är helt utladdade nu så jag får cykla dit imorron och hämta nya som mamma ska ladda till mig :) Så jag kan ta kort imorron när det är partaj ;)

Sitter och har kvällssnack med Manuela på msn nu.. Hon skickar just nu över en väldigt intressant filmsnutt på henne och mig från förra helgen.. ska bli himla kul att se va vi sysslar med haha, herregud!

Skrev nyss sms med henrik, min going =) han är sötast och han skulle slå en pling när det va läggdags!
Min "nya" kamera =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0