Hemma igen!

Har precis vart ute och gått en långpromenad med Minja, det va skönt :) Men gick i motvind hela tiden så det blåste så kallt i ansiktet så det sved i ögonen :P Så vi fick gå fort på slutet :D När jag kom hem så springer Henrik in i lägenheten, hade vart och ätit pizza på rasten =) men han gick lika fort igen, han slutar halv fyra, jag väntar =) Ska passa Minja sen igen, dom ska passa Bella och Joline nämligen :)

Får se om jag beställer soltid sen, lite sugen på det faktiskt! Men måste gå dit då, mindre sugen på det eftersom jag nyss va ute och gick i kylan.. får se om jag väntar tills Henrik har slutat så jag kan cykla, om jag hinner med det idag alltså!

Nu ska jag dricka te och kolla på tv! Snart Desperate Housewives, dom har börjat att visa det på femman nu om dagarna! Repriser då såklart, men det är några avsnitt man missat, så det är kul att kolla på =)


Mammas kontor :)


Minja innan vi gick ut :)


Och när vi kom tillbaka, goset blev trött :) ♥


14:15 tror jag det börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0