Idolrepriser!

Har tillbringat förmiddan med att kolla på Idolavsnitten som gick i veckan.. Eftersom jag måste kila iväg till träningen vid två tillfällen när det bara har gått hälften så hinner jag ju aldrig se sluten.. men nu har ja iallafall kollat på alla =) Nästa program är det dags för slutaudition.. Det är många bra med i år, så ja tror det kommer blir tufft för juryn.. Vissa har dom kanske vart lite snälla mot och skickat iväg dom ändå, men endel är det verkligen höög standard på =) Så det ska bli kul och se vilka som tar sig vidare till veckofinalerna :)

Mina naglar håller på å ta kål på mig! Så fort jag har målat dom och gjort dom fina så försvinner det lika fort.. Blir så för att jag städar lokalen, dansar och diskar varje dag! Och mitt aceton har tagit slut (vet att man inte ska ha det egentligen utan nagellacksremover) men men :P Så jag får sitta och pilla bort det, så dom ser inte allt för vackra ut nu =/ Så det får nog bli så att jag får pilla bort det och sen klippa ner dom och låta dom växa ut igen.. tråkigt nog :( hade faktiskt långa naglar nu! Skit också :P

Nu ska jag gå å kika i köket om det finns nån mat jag kan laga till.. orkar inte egentligen, så det blir nog pasta eller nått i den stilen.. har bandspagetti i skafferiet, så det får nog bli det med nått till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0