KUL !!

Hade Sjärncompaniet och Danscompaniet idag mellan fyra-sju.. Första gången jag hade dom grupperna =) Jättekul att jobba med eftersom dom är så bra! Så jag är helnöjd =) Tiden gick hur fort som helst och jag ville inte sluta :P
Danserna blir bra tror jag, så det är också roligt =) Stjärncompaniet är lite yngre och dom har en ozzy Osbourne mix och dom ska va rockiga och dansa snabbt å lalala.. Dom tyckte det va skiitkul :D ville köra den hela tiden, haha :D

Tyvärr måste jag säga så har ja och Sofia varanann vecka, haha.. nejrå, är skönt det också! Kul att kunna jobba så, är ju kanon =) så nu längtar jag tills det är min tur igen =)

Hemma nu och vilar en och en halv timme, för sen är det dags för min egen del att dansa =) halv nio - tio! Ska blir kul,
har Alex idag för första gången =) så det blir nog bra ;)

Idag va Henrik hemma från skolan, han är sjuk =( Har nog bihålsinflammation eller va det heter, usch! Hoppas inte ja blir sjuk =/

So you think you dance börjar halv elva idag.. Då hinner ja duscha och göra mig redo innan, skönt det =)
Nog tjötat, nu ska jag dega i soffan innan jag ska iväg igen!

Får se om jag skriver ikväll när jag kommer hem! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0