Läser.

Igår när jag cykla hem till mamma och pappa och gav Minja mat så ja bad ja mamma att lägga fram några bra böcker innan dom åkte och jag hitta två stycken som verkade bra =) Vägen till stjärnorna Del 1 & Del 2 av Barbara Bickmore! Eftersom jag är lite halvsjuk så vill jag göra nått annat än att bara ligga och kolla på TV hela dagarna.. Så nu har jag två tjocka böcker att ta mig igenom..
Hoppas dom är bra! Är inte varje dag jag väljer att läsa böcker vill jag lova. Är inte riktigt jag, haha.. Men det är kul om dom är bra :) Mamma rekomendera dom iallafall ;) Så nu ska jag fortsätta min läsning :)

                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0