MÄTT !!

Lyckas alltid äta för mycket känns det som, suck och stön! Hjälpte mamma med att hacka grönsaker och fixa iordning med lite ljus och sådär, blev mysigt och väldigt gott :) Nu har vi suttit och pratat om allt från "duvskiten i o´boyen på centralen i Sthlm" till "Mc´donalds missen i Drive in´nen när Manuela va med" hahah, har skrattat mycket här hemma vill jag lova :D

Får se när jag blir hemskjutsad, inte än på ett tag iallafall tror ja :) får passa på att vara här, händer ju inte så ofta längre!
Sankar Henrik nu också.. Inte längesen vi sågs och vi kommer ses imorron! Men så fort vi inte är med varann så är det så ensamt och tråkigt! Ska nog ringa han snart och höra vad han pysslar med! Hade blitt så glad om han kom hem i natt.. Då hade jag pussat och kramat han hela tiden :D ♥

Längtar tills imorron också.. Då är det nämligen Ljusfesten här i Åmål. Det är väl ingen höjdare kanske men, blir ju party iallafall :D Manuela kommer hem till mig så fort hon vart på konfirmations kalas.. henrik och hans kompisar kommer också tror jag. Det blir kul ;) Så förfest i lägenheten på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0