Müsli med frysta blåbär och hallon!

Sitter och äter frukost nu, müsli med frysta blåbär och hallon.. Mycket gott :) Jag var trött idag, hade ingen lust alls att pallra mig upp när klockan ringde (ställde den för en halvtimme sen) men det va bara att gå upp det.. Ska passa Minja idag nämligen :) Så nu ska jag göra mig iordning och ta på mig och gå bort till mamma på kontoret :)

Idag ska jag ha "ta-hand-om-mig-själv-dag".. Gå och köpa ansiktsmask och kanske hinna sola t.om? Känner att ja behöver det.. Har haft så himla ont i huvvet i över en vecka nu snart, så ja får ta hand om mig själv lite :)

Imorse vakna jag av att jag låg och gråt, hade haft en hemsk dröm! Blev så glad när jag vakna att det bara va en dröm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0