Nämen gomorron!

Igår när jag la mig och läste va klockan kvart i ett typ och när jag la ifrån mig boken va klockan HALV TRE!
Oj tänkte jag och släckte lampan direkt, somna direkt också för den delen =) Alldeles för bra bok för att kunna
sluta! så jag låg där och läste himla massa sidor innan ja va tvungen att lägga ifrån mig den för ögonen orka inte mer :P

Vaknade vid nio nångång först men somna om till kvart över tio eller nånting =)
Solen lyser in genom fönstret så det va svårt att ligga kvar!
Ska äta frukost nu, sen hoppa in i duschen, göra mig iordning lite, gå till stan och träffa Emelie,
cykla upp till mamma och pappas hus och hämta batterier till kameran och sen ska jag nog
tillbaka till lägenheten tror jag..

Så ser det ut nu, det är så jag har planerat min dag för tillfället ;)

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0