Nattuggla.

Oj va klockan blev mycket! Kolla precis klart på filmen Sex and the City! Tyckte den va braa :D Va nog tur att jag kolla själv, för det va ju verkligen en "tjejfilm" :P Henrik hade nog inte orkat sett hela eftersom den va 2,5 timme :P Men nu har jag iallafall sett den och det gjorde jag helt rätt i ;) Nu är det bara Mamma Mia som ska ses också, sen är jag nöjd ;)
Blev sugen på att köpa hem boxen med Sex and the city nu! Jag är nog fast.. japp, så är det!

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och snosa! Det värsta är ju då att jag inte är trött än, men klockan är mycket så nu blir det läggdags! Ringde nyss och sa gonatt till min älskling :) ♥

Så gonatt på er, sov sött!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jaaaa den filmen var så bra! Jag såg den på bio ja ;) hoppas att allt är bra med dej stumpan?! Miss you! Kan du va med nu den 27e sep ifall om vi ska ner te gbg området och vara värdinnor igen? ;) Pysss

2008-09-21 @ 15:59:27
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0