Ny vecka igen då..

Gomorron alla glada :) Jag har precis pallrat mig upp ur sängen.. Va fruktansvärt trögt att gå upp idag, hade nog kunnat sova bort halva dan om jag fick bestämma.. men det går ju inte :P Ska städa danslokalen idag och om jag hinner ska ja ut och gå med Minja! Är promenadväder idag :) lite småkyligt sådär..

Igår när jag undervisade så gick det jättebra, goa tjejer :) Det tråkiga var att det bara va 3 stycken på den andra lektionen.. Det går ju inte att göra nånting då nästan ju.. Så vi körde bara en timme istället för 1,5.. Ja måste ringa och prata med Sofia, för det här går inte =/

Igår när ja kom hem så kolla ja på tv lite och pussa självklart på min babe som hade kommit hem :) Ja va så trött så ja la mig och läste en stund innan Henrik kom å kröp ner han också :)

Nu sitter ja i världens största blå/vit randiga pyjamas.. Ska äta frukost nu och sen gå mot lokalen :)
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0