Oj, gomorron!

Idag är jag fruktansvärt trött vill jag lova, ja vakna av att Henrik skicka sms och fråga om jag ville gå bort till skolan och lämna hans läppsyl men ja vet inte asså.. sitter fortfarande i morgonrocken och är halvdöd! Så får se om jag orkar va snäll lite senare :P

Igår va jag också halvdöd och låg framför tvn ungefär heeela dan! Orka inte röra ett finger efter lördagens bravader :P Hade jättekul då förresten =) Va ju fest här i lägenheten och det va ganska mkt folk faktiskt.. Jag orkade mig inte ut på stan nånting men, va hemma hela tiden och ja å Henrik gick å la oss ganska tidigt.. tror jag (?) hehe..
Det va iallafall jättekul =) Klockan sju-tio igår så undervisade jag.. Det va också kul, gick så bra så =) Fast i den sista gruppen så va dom bara 3 stycken.. Kändes lite segt, men det fick gå :P

Så det va därför jag inte skrev i bloggen igår.. Ja va alldeles för trött, och när jag kom hem hade Henrik stängt av datorn :)

Ska käka frukost nu och sen gå och städa danslokalen!
Skriver kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0