Ojoj..

Jaa, Henrik blev senare än va ja trodde.. Han har inte kommit hem än så ja fick tråkigt och sätte igång och dammsög iallafall.. Och när ja va färdig med det och han fortfarande inte syntes till åkte golvmoppen fram, så nu har ja tvättat av golvena också! När ja va klar med det såg ja att vi hade lite disk så ja diska undan det! När han inte kommit hem då heller så börja ja skära äpplen i småbitar och strödde kanel över.. tänkte göra äpplemuffins, men sen när ja skulle ta ut äggen ur kylskåpet så hade vi inga.. Skit också, så det blev inga muffins idag :P
Henrik blir nog glad när han kommer hem och ser att han inte behöver röra ett lillfinger eftersom jag fick tråkigt och städade mer än vad som behövdes :P Han hoppas nog på att jag får tråkigt nån mer dag framöver ;) haha..

Ska nog duscha och så nu innan han kommer och kleta in mitt ansikte i masken jag köpte tidigare idag =)
Det ska bli skönt! Har precis tändt ljus i hela vardagsrummet, är så mysigt så :)
Hoppas Henrik kommer snart  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om Du har mer tråkigt så kan Du komma hem till mig och städa

2008-09-29 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0