så gött!

Promenaden behövdes kände ja :) va perfekt väder att va ute och gå i.. inte för kallt och inte för varmt :)
Gick genom stan, förbi Karlberg, bakvägen mot tågstation och tillbaka till stan igen :) så det blev en bit! känns så konstigt att gå förbi skolan och veta att man inte går där längre.. Såg folk i matsalen osv.. lite sorgligt ändå, men ja är inte avensjuk på dom ett dugg :P Så skönt att inte behöva plugga eller gå upp på morgonen för att gå till skolan.. Så jag ska inte klaga ;) hoho..

Så jag kom precis hem då alltså, innan jag gick in så gick ja ner till tvättstugan och hämta upp tvätten som hängt på tork under natten! Allt va torrt, härligt :) Så nu ska jag sätta mig och vika ALL tvätt, det är inte lite vill jag lova.. tre tvättar! Mörka, vita och färgglada kläder! Men men, lika bra att sätta igång så man har det gjort :)


Bahh = /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0