Skådespelare..

Jag och Henrik satt och kolla på en film med Mel Gibson igår.. Så kom vi att prata på hur det skulle va att va tillsammans med nån som är skådespelare.. Med tanke på allt dom gör! Tänk om Henrik skulle va det och jag ser på alla hans filmer hur han ska vara dödskär i en tjej, dom pussas och gör dittan och dattan.. Jag hade ALDRIG kunnat gått med på det, seriöst :P Visst, det är bara hans jobb men det skulle ändå ta emot att sitta och kolla på det. Kul att gå på filmpremiären och veta att han ska spela förälskad i en annan tjej.. nee, det hade aldrig gått! Så jag får hålla tummarna att Henrik inte blir nån skådespelare ;) haha.. 

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0