Skönt..

Var pigg idag också när ja vaknade, det är ju för underbart =) Imorse däremot hörde ja inte ens när Henrik gick till skolan, konstigt.. Ibland sover ja allt bra hårt! Har precis ätit havregrynsgröt, mumma! Är så trött på att äta smörgås hela tiden så nu ska ja börja och äta min egengjorda gröt.. mycket nyttigare och goare för den delen också :)
När ja gjort mig iordning lite så tar jag på mig promenadskorna och hämtar Minja :) Får se om jag beställer soltid idag också, sugen på att sola lite :) Det märks senare! Henrik slutar halv fyra idag, så ja får hitta på lite saker för att fördröja tiden ;P

Berättar om en grej som skulle kunna hända i helgen lite senare.. Orkar inte nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0