Snark..

Det tog mig ca. två timmar att städa lokalen.. Först gick jag ju som sagt till Ica och köpte lite städprodukter, sen när jag skulle sätta igång och byta påsen i dammsugaren gick det mindre bra.. Så ja ringde hem och pappa kom ner och hjälpte mig som tur var.. Sen va det bara att sätta igång :) Huvudet banka och ja ville bara hem, men nu när det äntligen är gjort så känns det skönt att jag gick dit..

Henrik kommer snart hem, då blir det mat.. Jag är hungrig som fasen! Blir nog nudlar och grönsaker idag, orkar inte
göra nått större känner ja.. Så på med myskläder !!



Tänk om man hade en sån fin dammsugare, då hade jag gjort det jämt ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha ha ha...Fick Du be pappa om hjälp...

2008-09-12 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0