Snark!

Kom nyss hem, har vart roligt ikväll :D Jag och Manuela härja runt och hade allmätnt kul.. gick till danslokalen så ja kunde byta soppåsar och kolla så allt va fint inför morrondagens danslektioner ;)

Så nu har ja nyss kommit hem alltså, prata nyss med mitt gos som är i Karlstad.. Det stänger 2.00 på Arena så dom åker väl hem då nångång, eller lite senare.. så ja vet inte om ja ska lägga mig framför tvn å dega och vänta på att han ska komma hem, eller lägga mig och sova i nån timme tills hans kommer hem och kryper ner under täcket och kramar om mig som han alltid gör :) bra fråga där, blir nog läggdags faktiskt.. det som lockar mest just nu!
Får se hur det blir efter tandborstningen + ta bort sminket ! Brukar va så att man är ligger i soffan och är halvdöd och somnar nästan, så går man och borstar tänderna å allt det där så är man pigg igen.. Störande moment måste ja säga!

Och en till sak, det är värdelöst att dammsuga och städa innan man ska ha fest, det ser oftast lika förjävligt ut dagen efter ändå.. Så personligen tycker ja att det är ganska onödigt.. Det ska ja tänka på nästa gång gott folk!

Nee, nu ska ja fördröja tiden lite och vänta tills Henrik kommer hem och myyser !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0