Söndag!

Igår när jag hade lagt mig kunde jag inte sova, ja va fortfarande pigg.. så jag låg och läste boken Vägen till stjärnorna fram till klockan tre! Sen va jag trött nog för att somna =) Ett av fönstren här i sovrummet är så sjukt trögt att få igen, bara Henrik som lyckas med det nu det senaste.. Så jag fick sova med öppet fönster i natt! Låg och lyssna på alla galningar som skrek och hade sig påväg hem från Hc.. lite kul, haha :P

Så imorse vakna jag vid nio ungefär av att solen lyste in och att det va en jävla trafik utanför. Aldrig tänkt på det innan eftersom vi alltid sover med stängt fönster.. Men det fick jag höra på idag! Men jag somna faktiskt om, och vaknade inte förens vid elva nångång. Men kände att jag inte orkade stiga upp just då så ja la mig och läste igen :) Riktigt bra bok måste jag säga, går inte att sluta läsa! Men jag blev hungrig så jag fick gå upp och sätta på ugnen och lägga in bröd :) Så nu väntar jag på att frukosten ska bli klar :)

Nu ska jag se om det är nått kul på tvn att fördröja tiden lite med =) Får ringa och höra när Henrik kommer hem, han skulle försöka ta 3-bussen, men det va inte säkert.. men det märks som sagt :)

Nu ska ja göra varm o´boy =) mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0