Sovit ut!

Idag ställde jag på klockan som vanligt för jag vill inte sova allt för länge, så jag ställde den på halv tio.
Men jag kom verkligen inte upp idag, det gick inte :P Så klockan rindge nog om tusen gånger innan jag gick upp.. Den hann t.om bli halv elva =P Men det va skönt, nu är jag utvilad =)

Hade ingen "mig-dag" igår så jag funderar på att ta den idag istället :D Efter att jag har vart och städat lokalen går jag och köper en ansiktsmask och så drar jag och solar! Henrik kommer nog få en chock när han kommer hem från skolan och får se mig med klet i hela ansiktet :D

Har precis ätit keso smörgås och te.. Det va gott =) Så nu ska jag ta på mig kläder och bege mig till danslokalen :)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0