Städat!

Manuela kom hit vid halv tolv ungefär : ) När jag va klar så gick vi till stan, köpte biljett till Hc, fest på lördag! Sen gick vi till Ofelia :) Jag köpte nytt rött nagellack, kajal och ansiktsmask! Sen gick vi till danslokalen och ja städade den! Fick lite hjälp av Manuela, så snällt så :D haha.. såg att Sofia hade skrivit en liten lapp till mig så jag gjorde allt som stog på den också! Sen gick vi till Ica, handlade lite mat och nu är jag hemma! Manuela cyklade hem :)

Henrik slutar skolan om en halvtimme ungefär. Då får det bli städning här i lägenheten! Ser förjävligt ut, så nu blir det till att damma och dammsuga och plocka iordning så det ser fint ut :)


I danslokalen :)


Manuela kämpa på ;)


Och ja kämpa på med dammsugarn! Ser gravid ut :P haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såååå duktig så

2008-09-29 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0