Toalett-städning!

Om ni har forbier för att städa på toaletten så flytta aldrig hemifrån! Har man inte mamma som är snäll och städa den utan måste göra det själv så får man verkligen inte ha ont av det! Jag har precis städat toan så nu luktar det rent och fräsht och det är skinande rent :) Men ja mår dåligt och skulle kunna duscha i en vecka regelbundet efter detta! Tanken av att folk som vart här och festat och vart fulla och säkert råkat kissa utanför (killarna).. ne, blä va vidrigt! Får koppla bort den tanken när man står på knäna och skurar, för det måste göras och jag är glad att det är gjort! Förra gången gjorde Henrik det, nu var det min tur, så jag är glad att det är hans tur nästa gång! haha, får ta det varannan gång så det blir rättvist! När han kommer hem är det hans tur att dammsuga, det sa han att han skulle göra innan han cykla iväg, så det är bra :D Jag ska nog damma av allt synligt där allt damm syns, t.ex barskåpet, tvn, bord osv.. så ikväll kommer det lukta och se fint ut här hemma hos oss på Lunnegatan :D


Handfatet, skiner så fint så!


Fönsterbrädan är också ren nu!


Och sist men inte minst, toaletten! Behöver tömma
papperskorgen såg jag nu, så nu ska ja hämta en ny påse :D

Badrummet går i lila! Börjat bli lite av min älsklingsfärg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0