Tråååkigt..

väder.. har solen försvunnit helt nu? känns att det är höst minsann, usch va tråkigt!

Kom precis hem från stan.. va och köpte litte smått och städade danslokalen :) va inte så mycket att göra idag,
såg fint ut :)

Jäävlar nu glömde ja en sak, när ja ändå va på stan.. Måste göra adressändring, så all min post kommer till Lunnegatan istället för Drottninggatan (mamma o pappa). Men det krånglar bara när ja ska göra det över internet så ja hade tänkt å gå till posten och hämta papper som man bara kan fylla i.. men det glömde ja ju såklart bort nu då.. Får göra det senare eller imorron :) om ja kommer ihåg!!

Henrik slutar efter två nångång.. Tror han och Kristian ska till badhuset och simmar Jag följer nog med och solar då,
sugen på lite värme i detta skitvädret :P

NU ska ja diska eftersom ja inte hade nån ork till det förut! Bahh, det är ingen höjdare.. men det måste ju göras nångång!









Hittade ett gammalt tidningsutklipp i lokalen haha





Jag och manuela längst bort i snygga hotpants och Sofia och henes son Martin :D Känns så längesen :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad smal jag VAR då :o(

2008-09-08 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0