Tyskland tripp..

Henriks mamma ringde igår och fråga om jag och Henrik ville åka med till Tyskland över helgen för dom ska åka och hämta en bil.. Så hon undra om vi ville åka med och hålla sällskap :) Kommer hem på söndag men då ska jag ta Manuelas kurser eftersom hon ska bort över helgen.. Och då börjar jag halv 5 istället för 7.. Så ja vågar inte chansa genom att åka med, kommer bara ha panik hela söndan isåfall + att jag nog kommer va väldigt trött! Är lite tråkigt, hade vart kul! Henrik åker nog med ändå tror ja, även fast jag inte ska med! Men men, så är det.. Jag måste jobba :P Behöver dom pengarna =) Ibland måste man välja bort saker, så det fick ja göra nu :)

Nu ska ja hämta Minja! Långpromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0