Wiie..

Har precis kommit hem.. tog en långpromenad med Minja och städade lokalen efter det :) Blev aldrig så att ja gick och lämna henne hemma hos mamma och pappa, mamma va snäll och vänta på kontoret istället :)

På hemvägen gick ja in på Ofelia och köpte mig en ansiktsmask :) Samma som förra veckan, så ikväll ska mysa igen ;P hehe, lovely! Senare i eftermiddag ska ja följa med mamma och pappa och hälsa på mina busungar, systrarna Bella och Joline! Alldeles för längesen jag träffa dom nu känns det som, så det är dags ;) Ska bli kuul !!

Ne, nu blir det mat och vänta på Henrik :) ♥


Joline - lilla solstrålen :) (gammal bild, hon är större nu)


Bella
- trollunge :)

Och jag är stolt faster till dessa små töser ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0