<3

Hittade en fin låt nu som fick mig att tänka på min underbara syster Carolina! Eftersom dom sjunger Oh my sweet Carolina i refrängen så tillägnar jag denna låten till henne idag :) Massa känslor som bubblade upp när jag hörde denna låten. Vet inte varför?! Vet iallafall att jag tycker om henne så otroligt mycket och hon är den bästa systern man kan tänka sig ♥ Så glad att vi börjat umgås så mycket vi bara kan nu även fast vi bor en bit ifrån varandra! Love u baby!


Så vacker är hon!


Till dig :) 

Nu ska jag iallafall sova, sov gott hörrni! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen vad underbar du är!! Har inte hunnit lyssna på låten än men bara av att läsa din text gör så att det tårar sig bakom ögonen! Underbara DU!! Älskar dej så mkt och saknar dej! <3 Puss min lilla Böjje ;op

2009-04-28 @ 07:59:02
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0