3-bussen?

Som jag sa igår, jag somnade i soffan :P Efter två nångång kom han och sa: Emilia, nu går vi och lägger oss. Gick in till sängen och slocknade direkt :) Skönt! Vi gick upp vid halv ett ungefär, en riktig sovmorgon! Precis käkat lite frukost.. Jag hade tänkt att åka hem med 3-bussen idag men nu är hans föräldrar inte hemma så vet inte om jag kan det =/ Vill hem och grilla !! Och eftersom det är Annandag Påsk idag så går det inte så många bussar =/ Nästa går klockan 8 ikväll.. Känns försent.. Mamma skickade och skrev att dom ska grilla idag nämligen, och det vill jag inte missa ;P

Får se hur det blir.. Kanske någon annan som kan köra :)


Minja som bebis :)

Kommentarer
Postat av: NAVAS

En mycket lyckad helg förövrigt :) ha de bra stumpan! PUSS!

2009-04-13 @ 14:58:40
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Emilia says;

vilken snygg blogg du har! :D ska vi lägga till varandra på bloglovin? ;)

2009-04-13 @ 15:08:15
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: isabell

Så himla sjukt fin hund!!

2009-04-13 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0