Åhh va roligt :D

Gick kanon att ta kort idag! Satt kvar efteråt och valde ut kort till annonsen och alla va nästan något att ha. En del kort blev riktigt, riktigt fina. Vill ha alla :D Men vi valde ut ett kort iaf till slut och det blir nog bra tror jag :) Jag fick även uppdrag att välja ut ETT kort av alla hundra på mig och Emelie. Men jag valde ut två stycken och skickade till Arian så får han välja. Jag kunde inte bestämma mig :D

Så jag blev kvar där längre än ja trodde.. Kom precis innanför dörren typ :P Gick till Ica och köpte lite mys, va sugen på något gott så jag köpte jordgubbar. Hur gott som helst :D Det smakar sommar ;) men nu blev jag mätt så jag får spara tills frukost imorron istället :)

Ska kika lite på tv nu och sen lägga mig. Jag har varit trött hela dagen nästan så ska försöka komma i säng i tid idag :) Imorron blir det terminsuppvisning på Karlberg halv två! Dit och kika med Manuela, Emelie och Alex :) Ska nog ta min promenad tidigare imorgon eftersom jag ska hem till Henrik senare på dagen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA SKA OCKSÅ MEEEEEEEEEEEEEEEEEEED! :D

2009-04-21 @ 22:16:51
Postat av: Emilia

Hahaha jaaa, ja fick reda på de nyss :D Fan va härligt ;)

2009-04-21 @ 22:55:05
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0