Åksjuk!

Jag kom allt fram levande.. Satt och hoppade i sätet för att han körde i alla gropar.. Inte konstigt han körde fort egentligen.. han va ju nästan 10 minuter försenad. Men vi kom ändå fram tidigare än vad vi egentligen skulle göra.. Så ni kan ju tänka er att han körde fort.. Åksjuk blev jag också för nästan första gången i mitt liv. Fick en klump i halsen och kände mig spyfärdig. Så det var en lättnad att gå ut och få luft när vi kom fram.. Ah jesus, vilket härj :P

Jag och Henrik har iallafall kikat på en film.. Ganska kass och seg eftersom jag missade slutet.. Jaa, jag somnade! Blir inte förvånad själv :P Jag som varit så trött hela dagen. Kommer somna mycket skönt när vi ska lägga oss. Vilket blir snart tror jag. Va meningen att vi skulle lägga oss nu eftersom vi borsta tänderna och allt. Men jag ville kika här en snabbis så han satte sig också vid datorn. Så nu kommer vi inte komma i säng på ett tag om jag känner oss rätt.. Han kommer fastna framför det han gör och jag framför mitt.. Sen så kommer jag bli trött och gå och lägga mig i soffan och somna och han sitta kvar. Nästan säker på det :D haha..

Huvudvärk har jag iallafall så det står härliga till.. Har inte släppt än! Men gud va jag klagar nu då, nu får jag ge mig. Inge synd om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0