And here we go

Nu har jag gjort klart fyra danser.. En kvar nu då! Får ta mig en lite paus och se om jag får några idéer under dagen :P Jag kände att jag tappade lite koncentration på slutet, hehe.. Preics sminkat mig lite och dratt på mig kläder. Så nu ska jag ut i solen som faktiskt vågar kika fram ibland ;) Ska köpa vax till Henrik, strumpbyxor och tops :D Sen blir det nog promenad hem till mamma och pappa :) Orkar inte handla mat och stå och dona med det idag så jag får hoppas dom har något att bjuda på :D hihi..

Ne hörrni, jag får sätta fart! Ha en fortsatt bra dag!

PUSS

Försök er aldrig på brygga när ni har strumpbyxor och
det är halktigt golv. Då går det så här ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0