Beautiful Morning!

Henrik kom igår vid halv nio ungefär.. Då tog vi oss en dusch och sen la vi oss i sängen och kollade på film hela kvällen.. Käka apelsin och myste typ :) Vet inte när vi somnade riktigt, tror de inte blev sådär jättesent.. Låg och halvkika på några dåliga humorserier innan vi stängde av :P Klockan ringde kvart i åtta idag och sooolen lyste in i hela rummet! Drog aldrig ner rullgardinen igår så vi blev pigga när klockan ringde :) Henrrik gjorde sig iordning och jag fixade frukost. Han drog kvart över åtta ungefär. Han ska ha uppsats mellan halv nio-halv två eller va det va.. Lider med han, kommer ihåg va segt det va att sitta där och skriva. Inte för att jag satt alla timmar men ;P Lycka till baby ♥

Får se vad jag ska hitta på idag? Ska slappa lite framför tvn nu iallafall.. Sen ska jag nog ta ett varv med dammsugaren här i lägenheten (det behövs)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0