Bengtsfors

När jag hade hämtat ut mitt paket och skulle precis gå mot mamma och pappas hus så ringde Henrik mig och frågade om jag hade lust att åka med klockan två istället för ikväll.. Då var klockan halv två.. Så jag skynda mig hem och slängde ner lite grejer i väskan och åkte med bussen :) Proppfull med folk men som tur var hade Henrik sparat en plats brevid sig till mig :D Nu har vi precis käkat mat och nu ska han göra religion tror jag så jag passar på att skriva :) Asså jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Bara dunkar och jag vill blunda hela tiden. Orkar inte kolla för då gör det så ont =/ Inte kul! Har lock i öronen också. Inget är bra med mig idag ;P haha.. Jorå jag mår fint annars :)

Nu ska jag spana runt här lite och sen mysa med Henrik :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0