Borstat tänderna..

Nu smakar jag friskt i munnen efter tandborstningen så nu är det dags att krypa ner under täcket och sussa :) Pratade med Henrik jättelänge i telefon förut och vi ångrade oss att han inte åkte hit förut. Så han försökte fixa skjuts men eftersom klockan var närmare halv tolv så släppte vi den idén ganska snabbt :P Tänk om nån utav oss skulle kunna ha körkort nu, då hade vi inte haft dom problemen. Jag funderar starkt på att börja övningsköra lite smått och börja läsa. När jag ändå bara är här hemma och inte gör något vettigt så kan jag ju lika gärna läsa så jag får lite koll på vad som händer i trafiken :P Behöver ju inte bestämma mig för när jag ska ta det utan bara känna mig för lite. Vore ganska bra faktist ;P Men känner jag mig rätt är det bara något jag sitter och funderar över nu och inte ta tag i det. Men man vet ju aldrig med mig :D haha..

Ska nog försöka sova nu iallafall.. Henrik vill fortfarande att vi försöker så han kan ta sig hit.. Tror chansen är väldigt liten nu med tanke på att klockan är ännu mer.. men vem vet, han brukar kunna klura ut det där :P Imorgon får ni veta hur det blev ;P

God Natt iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0