Cooold!

Det blev iskallt i tights, tunika och skinnjacka så mamma fick skjutsa hem mig i halvlek :P Och vad har jag tänkt med idag? För det första så stod tvn fortfarande på när jag kom hem.. Och för det andra så är det ju onsdag !! Då ska jag ju städa danslokalen. Hur kunde jag glömma det då? Jag blev så glad när solen sken så jag verka glömma bort både det ena och det andra :P Får städa imorron istället då =)

Är  hemma hos mig nu igen. Vet inte om jag kanske ska åka till Henrik tjugo över nio? Han ville det, men det är ju så sent att åka då. Då är jag där klockan tio =/ Hmm, vi får nog ses imorron istället :)

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Meeen då, haha vad tråkiga ni e :P men ni skulle bli chockade om det visade sig att jag gjorde ett ingrepp ;) haha!

2009-04-01 @ 21:24:35
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0