Dags att få min skönhetssömn..

Nu ni gott folk har jag borstat tänderna och lagt mig till rätta i sängen.. Kill Bill är slut när som helst.. Eller ska jag va ärlig så har jag inte kollat så mycket.. Va ju som sagt inte längesen jag såg den så ahh, blir tröttsamt :P Precis pratat med Henrik och sagt gonatt till han ;P Kvällens rutin innan vi ska sova :D Så nu kan jag sussa gott! Imorgon kommer det bli en toppen dag, känner det på mig!

Sov gott och dröm sött


Jag vill vara brun och fin!
Spanien -07

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin är du, men kanske inte så jätte brun..hehe..Puss

2009-04-18 @ 11:06:37
Postat av: Emilia

Haha cp :D

2009-04-18 @ 14:07:34
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0