Det går bra för mig..

Inget går som jag vill.. Fredag den 13e? Nee.. Lördag den 18e är min oturs dag verkar det som.. Efter att jag brände sönder kjolen så har det gått tjäpp rätt åt helvete med allting! Va jättenära jag hade sönder min stora spegel, hade sönder en hel ögonskugga så det skräpa ner hela nessesären, ena lösögonfransen blev åt helvete, jag ser ut som ett troll i håret, mina svarta strumpbyxor som jag trodde var hela hade jag fel om.. Lite hål överallt i dom men det skiter jag i just nu! Sen så känner jag mig som en tant i kläderna jag har på mig. Ahh, hur ska denna kvällen sluta?

Nu ska jag inte kladda mer med sminket iallafall och byta kläder. Orkar inte masa mer :P Ska snart gå bort till Emelie nu på förfest. Hoppas alla småbekymmer försvinner då ;P

LET´S PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0