FEST!

 
Mina nya älsklingar :)


Nya jeansen!

 
Kvällens outfit.. Idag är jag modig! Lina som tjatat på mig att låna hennes uuursnygga baddräkt som har öppen rygg. Men jag är lite skeptisk till den djupa urringningen där framme. Den har även öppen rygg (love it) Så idag ska jag inte ha nån bh.. Känns lite riskabelt. Får hoppas att allt sitter där det ska när vi ska ut och shaka på dansgolvet.. hahah :D


Öppen rygg :)


Tjusigt kort? Naaah!!

Har precis fått i mig lite vin :) Ska snart kleta på mig lite mer smink och fixa dom sista lockarna.. Sen så ska vi till Linas kompis Cicci och förfesta :) Sen blir det daaans all night long på Nöjes.. Eller Arena? Nee blir nog Nöjes idag :)

By the way.. Såg Bobby på en uteservering förut :P Linda Rosings lilla baby som är frisör :P Satt med solbrillor och puta på läpparna som han alltid gör ;P Vem vet, kanske träffar på han ikväll? Dags att göra sig snygg i håret! Hahah..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: frida

woho, ashett emilia!

2009-04-04 @ 20:14:15
URL: http://fridavernby.blogg.se/
Postat av: Johanna

aaah fan va nice hörredu :D

2009-04-05 @ 10:50:12
Postat av: fia

As snygg gumman !!! :D Och skorna och byxorna va läckra!!! <3

2009-04-05 @ 11:44:24
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0