Film..

Ligger nyduschad i min säng nu och kollar på en film på 6an :) Master and commander heter den.. Nån sjörövarfilm :P Ganska bra faktiskt! Hållt på en timme ungefär bara så får väl se hur det slutar ;P

Skickade iväg ett mail till hon som har hand om HSB lägenheter. Skrev att jag var intresserad av att göra om i köket. Hoppas jag får ett snabbt svar så jag kan börja planera vad jag vill ha :) Skulle va så kul att få iordning där inne. Trivs jättebra här annars men köket är mindre kul att gå in i när tapeten är så ful!

Imorgon har jag tvättid igen mellan 07.00-11.00, jippie =/ Men ganska skönt ändå att ha det gjort så man slipper tänka på det under dagen.. Så jag ska väl inte klaga egentligen kanske, hehe.. Sen blir det förhoppningsvis långpromenad och hem till mina kära föräldrar och köra på crosstrainern.. Lite längre denna gången ;P

JAG ÄR MOTIVERAD!

(äntligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0