Fint besök :)

Legat ute i solen en stund nu och solat, men det blåser ju faktiskt väldigt mycket =/ Blir lite kallt om man endast ligger i bikini. Så jag får vänta en stund och hoppas på att det blir lite varmare framåt eftermiddan :)

Fröken Westlund skickade sms förut och frågade om jag ville med henne och Alex och luncha. Men eftersom jag beställt grillat här hemma så fick jag tyvärr tacka nej idag. Då fick man som svar tillbaka - Dålig stil att inte bjuda oss! - Kom hit då, skrev jag.. Och så får det bli. Dom kommer hit och grillar med oss istället för att äta ute. Blir trevligt ;) Jag vill sitta ute och äta men det var besvärligt att ta fram utemöblerna sa herren i huset. Så jag antar att jag och mamma tar tag i det sen ändå när vi gjort färdigt maten ;P Fast vi kanske blåser bort ute? Hmm, jaja. Det märks ;D

Grillat nästa alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0