Frukost!

Nu har jag städat klart och precis ätit frukost :) När jag var med mamma och handlade igår så köpte jag ett sånt där supernyttigt bröd som ligger helt kompakt och ser så äckligt ut. Va nyfiken på hur det smakade så det köpte vi ;P Och det är inte lika äckligt och tråkigt som det ser ut :P Jag köpte med solrosfrön i och det smakade typ Lingongrova! Och det räcker verkligen att äta en för man blir mätt direkt. Så det ska jag köra på när jag ska käka bröd :) Funderar på om det kanske går att rosta också? ;P hehe..


Ananas till också, mycket gott :)

Nu ska jag fixa till mig lite och fortsätta kolla på Efter tio :) Dom pratar om blommor och det tycker jag är kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0