Galet :P

Manuelas pappa kom och hämtade oss strax innan sju igår.. Då tände vi (Sofia och Alex) grillen och slängde på kycklingfilén.. Blev suuupergoda pommes till det. Sofia vet hur man gör det där alltså ;D Sen så satt vi och tjöta och drack ute på deras altan precis hela kvällen tills vi skulle knalla hemåt. Jättetrevligt verkligen och vi fick många skratt som vanligt ;) Finns många citat från kvällen också som jag inte riktigt kommer ihåg hur dom var, men nästan hundra på att Fia skriver det i sin blogg :D När klockan var 01.10 så skulle ja, Manuela och Alex åka hem. Ringde taxi men fick inget svar av någon. Så då lånade vi mysdresser och jackor av Fia och gick hem! Hon bor ju en bra bit utanför stan, ut med sjövik där. Så det tog oss allt en stund att gå hahah.. Galet! Vi var hemma halv 3 !! Roligt :D Men det var otroligt skönt att komma hem och lägga sig vill jag lova, jag somnade direkt efter en och en halv timmes powerwalk mitt i natten ;P Tack för igår hörrni, alltid lika kul att umgås! ♥ Vi får på´t på fredag igen ;D

Vaknade vid tio och idag är jag trött och seg. Men nu ska jag piggna till och gå bort och betala räkningar. Jättekul verkligen ;) Ikväll blir det party igen, Valborg ju :) Vet inte vart det blir förfest än.. Får höra lite vart Emelie tar vägen sen ;P

Nu ska jag ut i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0